Friday, February 15

一路顺风……



今早我回家,走着忧郁的街道,过着绿色的灯
不想说话,因为有一种伤感
这次真的是最后一次了
我真的有不舍得
一年后我们会再见面,可是就是……不舍得~
还有一点忧虑
怕她不习惯
怕下一次的见面会变得生疏
怕知心变成陌生
因为我知道我再也找不到这么知心的朋友了

感谢上帝 !
我没有个爱我的男人,庆幸却有个知心的女人……
_____________________________________________________

arghhhh~
my tears was dropped, when i heard her voice.....
seriously, you're really my best best best best best best best friend!!!!!
i swear, it will be forever, i swear.......i swear........it will be forever.......

forever......

that's too bad that I can't at airport now.....

No comments:

Post a Comment