Sunday, July 18

叉叉叉不在了

不自觉
其实我也一样执着

记得以前每次玩真心话大冒险
大家都喜欢问我这个问题
尽管每次答案都一样

“我心里没有人”
“不可能”
“真的没有”
“那上一个呢
“你不认识的”
“不理”
“xxx”
“真的不认识”

现在想起
我快连这个人的名字和样子都不记得了

初二的时候我认识、喜欢上他
知道没有结果的时候我用了两年
到了高中我依然不喜欢提起这个人
总是想要默默地否认他在我生活中存在过
直到这几年才发觉再也不抗拒他存在过的事实
原来心里没有了那个位置

算一算,其实我跟大家一样...执着

4 comments:

  1. it's time to let a new person in XD

    ReplyDelete
  2. i feel.. when we can freely admit liking someone, it signifies that we are over him ;p to the future! :)

    ReplyDelete
  3. I know who was the person! you are such a loyal girl. You surely feel stupid that admired that guy for so long coz he is ugly xD
    Its time to get a bf!

    ReplyDelete